آرتينآرتين، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

جوجو کوچولوی مامان و بابا

بعد از چند وقت ......

1392/7/18 2:02
نویسنده : مامان بهاره
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم، خیلی وقته نبودم مامانی ،،، اخه تو شیطون اصلا فرصت هیچ کاری رو بهم نمیدی که جونم .....

فسقل مامان تو این مدت که از بهترین روز زندگیم یعنی روز تولدت میگذره حسابی باهات سرگرم شدم

niniweblog.com

وبهت عادت کردم اخه نمیدونی که خیلی شیرینی قربونت برم. جیگر مامان از اول خلاصه برات بگم که تو این 7 ماهه چه کارایی کردیم  

ماه اول که خیلی خیلی خیلی سخت بود البته اینم بگما سختیش خیلی شیرین بود . وای از شیر خوردنت یادم میفته غش میکنم قربون لبای کوچولوت برم که بلد نبودی شیر بخوری و تا صب مامانی رویا گردنتو میگرفت و نازت میکرد تا تو کوچولو شیر بخوری  کم کم  یاد گرفتی و واسه خودت آقایی شدیااااا

ماه دومم که الهی من بمیرم برات بردیم واسه واکسن 2 ماهگیت و چشت روز بد نبینه .....انقد گریه کردی و درد داشتی که ایشالا دیگه هیچوقت اون روزا تکرار نشه. اخییییی جیگرم کوچولوی منو دو تا امپول زدن دو تا پاهاشو.....ني ني شكلك

جون منی تو پسر گلم  

عشقم قربونت برم خلاصه که واکسن 2 ماهگیت خیلی سخت بود    وای وای وای یاد ختنه ات افتادم قربونت شومبولت بشم که  سر اونم کلی گریه کردی و درد کشیدی 

عزیز  مامان ..... روزی که شومبولتو بریدیم و آقا شدی خیلی بد بود تا صبح تو درد کشیدی و منو مامانی رویا بیدار بودیم که تو اروم بشی الهی بمیرم واست  بعدم برات یه جشن ختنه سرون حسابی گرفتیم که اول تا اخرش داماد کوچولومون خواب بود  لیست کادو هات رو برات مینویسم عشقممممممممم

 

خلاصه  اینکه  حالا شما کوچولوی من 7 ماهته و مث عروسکا هستی هر جا میبرمت همه فک میکنن دختری از بس که خوشگلی مادرررررررررر ماشالا ماشالا

الانم تازه یاد گرفتی صداهای مختلف از خودت در بیاری مثثل    ب ب ب ب ب ب ب ب  و غلط میزنی و هرچی تو دستت باشه میکنی تو دهنت 

همه کارات شیرینه و از لحضه لحضه بزرگ شدنت دارم لذت میبرم  عزیز دلم دوست دارم مامانی بوس گنده عزیز دلم ني ني شكلك

 

پسندها (1)

نظرات (0)